Iklan Ini dikuasakan oleh Segar dari Ladang..

Post terbaru dari rakan-rakan guablog.com

Friday 20 April 2012

Propose awek korang dengan meme.ROMANTIk beb!!

Assalamualaikum dan Hye..

Perkahwinan satu kegembiraan, tapi sebelum nak berkawin mesti melamar wanita yang kita berkenan di hati.
Jadi, aku nak share satu video yang aku rasa memang sweetlah sangat dan agak romantik.

Mungkin video nie boleh bagi korang idea macam mana korang nak melamar awek korang nnt.Jom layan video nie macam nak bro nie buat, propose awek dy dengan meme.Sure cair punyer awek korang kalau korang buat macam dia nie..ZasSS...



 

Nak tau siapa bro nie?Jangan terkejut Ok.. :)

Nama dia adalah Timothy Tiah Ewe Tiam Dia nie adalah co-founder syarikat pengikalanan internet yang terkenal di kalangan blogger iaitu Nuffnang, Majikan bagi blogger, termasuk aku..haha..Tunang dia nie bernama Audrey Ooi Feng Ling, klo tak silaplah tunang dia nie adalah seorang blogger.Jadi tuelah serba sedikit pasal video nie, nak cerita banyak2 aku pun tak tahu sangat tapi yang penting cara dia melamar tunang dia nie, memang sempoilah. Aku rasa nak buat macam dialah gak.haha..Tapi aku nak buat nanti lebih unik dan Power..

Tapi apa pun memang Gempakan..hehe..


Klik like kalau korang suka cerita nie

0 comments:

Post a Comment

Di mana bendera anda

free counters
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Affiliate Network Reviews